Nüzhet Erman’ın Oyhan Hasan Bıldırki’ye Bir Mektubu

       Nüzhet_Erman

       M. NÜZHET ERMAN         Antalya 11.3.969

       Muhterem Kardeşim,
      Hisar’daki yazınızı okumuştum. Sizi arayıp sormak üzere iken kıymetli mektubunuzu da aldım. Her hususta candan teşekkür etmek isterim. Bundan böyle de haberlerinizi beklerim. İlginizin devamını bilhassa istirham ederim. Yazınız bu ana – baba gününde, bu tozdan dumandan ferman okunmayan zamanda, benim için manevî bir değer ifade etmektedir, bana kuvvet vermiştir.
      Kitaplarımdan “Yeşil” çok eskiden basılmıştı. Emin olun ben de tek nüsha var. “A Benim Cânım Efendim”i yolluyorum. Yenisi için niyetleniyorum, vaktim yok.
      Tekrar teşekkür eder, en iyi temennilerimi, saygılarımı sunarım.

     OYHAN HASAN BILDIRKİ ARŞİVİ

Bir Cevap Yazın

